alla-söta-hjärtans-dag



har varit i östersund hela dagen och bokstavligen shoppat brallorna av oss. är ju ett helt annat slags sortiment som finns på butikerna här jämfört med i luleå. däremot är det ju ändå lustigt att man kommer hem med samma saker som man hittar på affärerna i luleå? åt världens godaste tacobuffé i stan för övrigt. ett litet ställe på hörnet bredvid WE-butiken. åka dit om ni är i östersund, kalasgott. världens lustigaste busschaufför, samma kille på vägen dit och hem. kul prick.



nu ska vi mysa vidare här, kanske festis ikväll på kläppen. vi får se. men för er jag inte skickat mina fina handskrivna kort till eller söta alla hjärtans dag-sms så hoppas jag ni har en mysig dag och kväll, för de har då vi haft och ska fortsätta med ;)


för övrigt ingen lycka med bilder än. får kanske bli en uppdatering av inläggen när jag är hemma igen. har precis dokumenterat dagens shopping-skörd. god jaktlycka hade vi! hm.. och grattis på 1-årsdagen kan man väl också säga. värsta dagen i mitt liv förra året. tack för ingenting lixom. men jag är inte bitter.

*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0