älska läppglans



har kommit i en läppglans-period. funkar bättre nu när jag har kortare hår, far inte och flänger lika mycket och fastnar i läppglansen nu :) var och fick mig en ny favorit i.. hm... torsdags? älskar lancômes juicy tubes, dom smakar gott, luktar gott och är jättefina på. glömnde ju min favorit i åre, men har hittat en bra ersättning. lite mer rosa än den tidgare, no 31 pêche. i like. en jämn rosa nyans utan glitter. min tidigare favorit var no 44 berlingot, en ljusblek rosa med lite glitter i. men den fanns inte kvar nu :( fick med mig en juicy tube world tour också, no 100 tokyo yuzu, en guldgul nyans med glitter, men såg mest ut som jag skulle på disco så den passar inte direkt till vardags.



är så mätt så jag dör nu. men annars är livet på topp för syster yster är på väg hem. ibland får man det man vill ändå :)

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0