åre - be afraid



ganska precis 72 timmar kvar tills jag står på stationen i åre. säger bara - åre, be afraid, be very afraid. är mest orolig för backarna, jag och e har skämtat så mycket om liftar, laviner, åkning, kläder, plastfickor och barnbackar att jag fått prestationsångest nu. jag kommer aldrig ta mig upp med liften, jag kommer aldrig ta mig ner för backen i en bit, jag kommer aldrig hitta från stationen till trollstigen (elle va fan de heter), jag kommer aldrig kunna bete mig på en afterski, jag kommer garanterat tappa bort e i östersund och jag kommer garanterat inte komma hem levande oavsett vad av ovan nämnda saker som händer. vi prata om att jag inte behövt köpa en tur-och-retur-biljett, för jag kommer ändå aldrig ta mig hem, vilket slöseri med pengar! stig-helmer släng dig i väggen, det är en ny idiot i backen!!

gissa vem som kommer åka fel och hamna i störtloppet och dö?


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0