åre tur och retur



längtar så jag blir tokigt snart. kommer komma hem i gipsvagga med ett specialtåg (för att jag är för tjock med gipset och inte ryms i dom vanliga vagnarna utan måste åka i en malmvagn). men det kommer bli såååå värt det. tydligen måste jag bli en skid-nörd med googels och shit, fick inte ta med min lilla plastficka för liftkortet, för sånt är tydligen alldeles för 1990. bara för att jag inte är skid-trendig. funderar på att göra en stenmyren och sätta öl i en ryggsäck, åka till toppen, ploga ner till mitten utan att skada mig allt för mycket, knäcka en öl, se cool ut och vänta på att backen stänger och åka ner på magen med brädan i släptåg.

bokade biljetterna igår. blir en långweekend med gullet. nästa vecka kan inte komma fort nog :( blev en random-pic från i julas också. enjoy. ska köra ett fyspass nu, tänkte ta en träningsfri dag (ofrivilligt för det var slut platser på spinningen när jag kom) men det klarade jag alltså inte. är totalt muskel-lös, måste göra nåt åt det..



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer säkert att få de jättekul, bara du inte bryter några ben=)



Jag har faktiskt vilat från träningen idag, men imorgon kör vi=)

2009-02-04 @ 20:15:11
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0