blandband rockar



det finns ju inget roligare än att hitta ett gammalt blandband eller en cd som det står blandat på. är ju alltid nå roligt på dessa band och man får ju alltid en nostalgitrip. såg ett tips på en sida om att ge bort ett blandband på alla hjärtans dag. och hur mysigt är inte det, jag skulle älska att få ett blandband :) speciellt av nån man kanske inte känner så bra, en persons musiksmak och favoritlåtar säger ganska mycket. tipset var ett köpa usb-minnet nedanför, hur coolt var inte det?! finns på fredflare
hittade en annan ascool grej på samma sida: högtalare till datorn som ser precis likadana ut som hörlurarna til ipods. hur häftiga som hels. känner ett enormt behov av att klicka hem dem. även fast jag inte har den blekaste om kvallan på dom. men det är det fan värt med så coola högtalare.


fredflare verkar onekligen har de skojjigaste prylarna just nu. nytränad, nyäten och nyshoppat. försöker dra ner p med mig i shoppingträsket. om hon inte berättar för min mamma så berättar jag inte för hennes man :P typiskt att morsan läser min blogg bara, hihi

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0