blogg vs mys



blev inge blogga igår. när jag kom hem från träningen satt pappa i soffan och fnittrade, modern stod och diskade (högst uppskattat), systern stod och lagade mat samt att 5 fräscha semlor stod i kylen. blev kaffe och semla-mys med familjen istället, sen när mor och far drog myste vi vidare i soffan med nå töntigt djurgårdsspel. jättemys. sen fick jag välja sida i sängen och lova att inte uppta mer än 30 cm för att e också skulle rymmas. det läskiga är att när jag vaknade i morse så låg jag kvar exakt i samma ställning och på samma sida som jag somnade på igår. uppenbarligen har jag en enorm omedveten respekt för min syster. fast vad hade jag för val? hade ju blivit utkastad till soffan om jag brett ut mig :P



blir myslunch med syster på mat och prat idag. gulle-e :)

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: S A R A

Snygg blogg <3

a, Twiggy är på min header. Jag älskar verkligen henne! :)

2009-02-25 @ 14:55:28
URL: http://wimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0