bokmal



chefen kom förbi med en bok åt mig häromdagen trollbunden - jane green. började läsa den häromdagen och den kan nog bli en hit. än så länge är jag bara på kapitel 10 eller nåt men jag är fast. i och med att jag nästan alltid läser en snutt innan jag lägger mig, mest för att slappna av lite innan det är dags att natta, så går mina böcker åt förbaskat fort. är ju en bokslukare när jag väl kommer in i det. därför är det perfekt med vårat "bibliotek" på jobbet. när man har läst klart en bok hemma så kan man vara gullig och ta med den till jobbet och ställa i bokhyllan så at en liten kollega (exempelvis jag som alltid vill ha nåt nytt att läsa) kan få läsa den också. man hittar många överraskningar i den bokhyllan. så tack alla söta kollegor för era gamla skruttiga böcker, dom räddade min sommar på balkongen :) såna bibliotek borde införas på alla jobb, för hur många gamla böcker har man inte hemma som man ändå aldrig läser igen? personligen har jag väl mitt "bibliotek" hemma hos mor och far, tog bara med det göttaste hit till malmen när jag flytta. men känner jag min fader rätt har han väl gjort en majbrasa av det man lämnade kvar ;)



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0