brev från ovan



igår när jag kom från jobbet och snubblade över min paketavi så hade det kommit nåt annat spännande i brevinkastet. ett litet vitt kuvert adresserat "till lena johansson". jag känner ingen lena johansson, bor ingen lena i mitt trapphus heller så jag öppnade brevet. tänkte att det borde ju vara till mig ändå när nån nu varit och lämnat det så fint i mitt brevinkast. ut faller en liten liten broshyr och ett handskrivet brev, skrivstil, nivet som mormor skriver. "hej jag veter vasilji! tänkte bara berätta för dig om nyheterna i bibeln..." typ. jag har fått påhälsning av jehovas. dom bjöd in mig på bibelstudier. vänligen, men bestämt: NEJ!

tänkte göra en liten "camp fire" på balkongen, men där var det snö. roade mig med att knyckla ihop brevet och varsamt placera det i papperskorgen på toan. har redan scoutat läget utanför rikets sal på bergviken, jag är inte lång nog att arrangera om bokstäverna själv. men nån med en stege borde man väl hitta i närheten?


nyss hemkommen från body pump med a. hade varit mycket lättare träning om man faktiskt hade haft muskler till att börja med.. :P nåja. ska laga mig nå mat nu och sen iväg och handla, bytte med m så jag har fredagsfrukost imorrn istället för nästa fredag. för då är ju jag i åre, wiii! ska visa en överraskning jag fick idag sen!!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0