......



känner mig deppad. vet inte varför. eller jo, det vet jag visst det, men inget jag yttrar här. saker och ting blir väl inte riktigt påtagliga sanningar förrän man uttalat det högt? det känns inte så ialla fall. längtar till åre också. nå så in i skogen mycket. jag och e har börjat fundera ut en sång, mest för att vi tappa texten till disco-sången. den ska tillängnas karl-bertil. knepigt snurrig jag är nu, har svårt att fokusera. om det är pga anledningen ovan eller för att jag smög in en snus precis (gör det ibland när jag är uttråkad) kan jag inte svara på.



det enda man ångrar i livet är chanserna man inte tog.



sa ju att i år skulle jag ta alla mina chanser. säga det jag borde säga. göra allt jag inte gjort tidigare. dumt att när det väl kommer till kritan kniper man käft istället. har upptäckt att det finns en person jag vill ringa varje gång det händer nåt kul, men jag kan bara inte göra det. men det är väl till det bästa skulle jag tro. varför är jag så klantig hela tiden? inlägget blev visst en uppställning av dagens sanningar.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Jag vet det är helt sjukt :/

2009-02-10 @ 15:15:13
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0