explosion



släpade mig på spinn efter jobbet. 90% av spinnarna var tjejer mellan 16-19, kan det bero på att instruktören är världens hunk!? en ung hunk, men en hunk ändock :) sprang på stan först, parelle har halva priset på depend nagelvård, vilka jag älskar. fick min nagelbandspeeling äntligen. men höll på bli dyrare, har fastnat för cliniques 3-stegs-clean. 660 spänn för tvål? det ska vara jag för att gå på det ;)






ska försöka städa upp här hemma nu, försökte i tisdags börja packa ur väskan, men det skedde nån slags explosion, eller så nös en väldigt stor person i min väska för plötsligt låg det kläder utspridda över hela lägenheten. ska lägga på ett kål, s skulle hem till björx och käka men komma sen. även fast jag känner han sen 10000 år tillbaka så vill jag inte han ska se jag har stökigt, hihi. typiskt junfru tydligen att vara pedant (enligt damerna på jobbet, vi disskuterade det under soffkvällen). fast jag är nog pedant fläckvis. får hybris när det är stökigt, mental härdsmälta. men får ändå inte nödvändigtvis energi att göra nåt åt det. eller okej, oftast får jag det... är väl mer den ökända disken jag inte har energi för. men att gilla diska är väl inte samma som att vara pedant? :)



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0