fredagen den 13:e



framme. har varit vaken sen 4 i morse. somnade vid 12 på tåget kanske. kom fram vid 8 till åre station. har varit en sväng på byn, handlat lite (elle okej, mycket), tankat, duschat, ätit gofrukost och spanat in backarna. vi håller på att fixa oss nu för att fara och se på puckelpist world cup. träffade en karl på tåget vars son ska vara med, tydligen värsta killen, han har varit med i OS och shit, ska vara med i OS nästa år också. och idag ska han överraska med en framåtvolt där han tar tag i skidorna. tydligen enda i startfältet på 60 man som gör ett sånt hopp. ska bli spännande, ska se om jag hittar h i publiken så vi kan hejja tillsammans.

i snitt en 23% lutning på puckelpistbacken. dom har ju dödslängtan dom som åker.


våldsamt tryck på linbanan direkt efter finalerna var slut. backen ner från området var livsfarlig. tur vi hade varann att haka tag i annars hade nog jag dött iaf.


gumman bor i värsta fina huset! hur gulligt som helst, strax utanför centrum av "byn". ska knäppa lite bilder och lägga upp sen. men nu ska vi lägga på ett kål och på med kängorna och ut i det friska vädret. hur vackert som helst här nere. klänns helt exotiskt. ja jag är en tönt som aldrig varit nånstans. ni behöver inte säga det. jag vet redan det :)


är inte deras stuga för gullig!?


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0