genialiskt



har funderat länge på vad jag ska göra åt mina skor. jag hade velat ha dom framme. men har inte plats för en rumsavdelare för att ställa upp dom i som jag sett klingen har. men surfa runt och på en sida jag brukar hamna på hitta jag detta. genialt! fast nu återstår fortfarande problemet med exakt var jag ska få plats med dessa hyllor. vardagsrummet är fortfarande hetaste kandidaten. helst vill jag hitta en bostadsrätt, en trea, och göra om det tredje rummet till en walk-in-closet. får kanske vänta tills dess :(



har trotsat kylan och blåsten med en morgonpromenix idag. funderar på spin60 kl 16 också, men detta enbart för att jag ska med a-m och fika idag. vi ska ta årets semla-oskuld på börje olssons. med risk för att låta som en liten tjockis; men jag längtar!!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0