gud i himmelen



vet inte vad jag gjort för fel, men han där uppe har bestämt jag ska frysa häcken av mig. här sliter man och vandrar till affären, och vad får man? -27 slängt direkt i ansiktet. nåja, hemma nu iaf. ska baka lite bröd till myskvällen på jobbet imorrn. eller baka och baka, så kul ska vi inte ha, halvfabrikat idag ;) har uppdaterat de tidigare inläggen med lite bilder från åre nu. kommer mera när jag orkar, började leka med mina nya kläder och skor och sånt så jag tappa tiden. har inte gjort nåt vettigt idag alls.



ska nanna snart, sova på tåg gör en inte riktigt lika utvilad som sängen. har saknat min egen säng. men mest saknar jag syster :(

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0