ingen lust alls



hemkommen från jobbet nu, vart en mysig kväll med vin och gotti gott. var på humör där ett tag, men sen gick luften ur mig. fattar inte varför det stör mig så mycket. vi skulle fiffla och trixa lite innan vi gick hem men då kom f så då blev det inge bus. typiskt, för det hade höjt min kväll iaf.



har iaf spanat in en telefon. funderar på en rosa. lite tjejigt, men jag borde klara det? börjar vara dags i vilket fall, min telefon funkar inte optimalt med likören som är i den, haha. men jag bryr mig som inte. eller alltså jag är prylgalen så jag vill ha det bästa när jag väl köper, men eftersom den gamla ändå funkar (förutom kameran) så känner jag mig inte så piskad att fixa en ny. men är väl på tiden..



ska duscha och sen lägga mig och fundera, men lär väl inte komma fram till nåt som vanligt. frustrerande.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0