inte många barn gjorda



blir en våldsamt slö dag idag, åker hem med tåget kl 19.20. är helt, totalt, fullständigt invalid efter dagen i backen igår och drickandet igår hjälpte ju inte dagsformen idag kan man ju lugnt säga. måste dessutom till duved och hämta bilen som inte startade när vi skulle hem igår. tack gode gud för skidbussarna. en sista repa på byn sen innan jag åker hem :( men har fått smak på dehär, smider planer. hade velat komma tillbaka innan säsongen är slut. var skitkul på dippan igår för övrigt. och förbaskat mysigt utanför ;)



skriver mer om hela helgen när jag kommer hem istället. ska visa alla underbara bilder från igår i backen också. jag är lite kär i åre tror jag...



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0