irländsk musik håller måttet



pysslingar i all ära, men dehär är grejer det ;) såg ps i love you med syster häromdagen, började böla 10 minuter in i filmen och satt resterande del av filmen och väntade på jeffrey dean morgan. hunkigare man finns kanske inte. sen är det mycket skön musik i filmen också, denna är fantastiskt också.

fantastisk film är den, boken är inte lika bra, men jag tror det är för att karln här bredvid inte är med i den :P



vi ska få smörgåstårta på jobbet idag. m som jag jobbade med på ve tidigare när jag började här ska sluta. vägen till mitt hjärta hittar man genom att bjuda mig på smörgåstårta. tjockisen som talar nu idag :) har tyvärr inte hunnit göra smörgåstårtan som jag fick recept på av m's (från universitetet) mamma. den är också helt outstanding, egna smörgåstårtor är ju dom bästa. blir bara så sabla dyrt när man ska göra eget. tur det kanske, annars hade jag väl levt på smörgåstårta.




*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0