jag behöver vila



fy fasen, tung vecka, har börjat 7 (-ish) varje dag. inte så farligt som jag trodde, men jag är trött nu. så trött. har tränat och duschat och blåst mig precis.. och fått i mig nån slags odefinerad middag. har dessutom fastnat i shoppingträsket. internet-shopping. det är ju så enkelt. och farligt.. sitter på eleven nu. som om jag verkligen behöver mer kladd? har egentligen satt köpstopp, men det är ju så roligt med paket :P



fördelen med att bo själv är att jag får dricka ur juicepaketet hur mycket jag vill ;)


nu ska jag luta mig tillbaka, har så ont i mina stackars muskler från bp:n igår :( fast skönt ändå.. bitterljuvt. ska försöka tanka lite musik och film till imorrn. myskväll med a blir det. ska bli kul att se hennes lägenhet, har inte lyckats ta mig dit än, så det är väl dags nu.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0