jag har skapat en ovana



jag har börjat dansa hemma. jätteskumt. för jag har aldrig varit sån tidigare att jag helt utan förvarning börjat skutta runt hemma och dansa till musik jag har på. är inte ens säker på att jag tycker om det. men det är fruktansvärt befriande. så mycket kan jag gå med på, får väl bara för guds skull hoppas på att grannarna mitt emot inte ser mig när jag skuttar omkring i trosor och bh här hemma :P



kakan är i ugnen. jag har hällt mig ett glas vin. ska duscha och sen fortsätta dansa runt ett tag. tills jag måste ut i stormen igen. h erbjöd sig att komma och hämta mig, men hämtar hon mig kommer jag aldrig minnas gångvägen hem från dom. har altid samma problem varje gång jag är där. kan man skaffa en GPS utan att ha bil? och montera den i jackan eller väskan tänkte jag?



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0