jag hjärta sex and the city



fantastiskt att det blir en ny film. jag är ju frälst i detta program. carrie uppfyller de skodrömmar jag inte själv har råd med. har sett den första filmen hur många gånger som helst. serien likaså. nästa på min lista är att inhandla den fina sex and the city skoboxen med hela serien. alla hjärtans dag-present någon? ;)


tidig morgon idag med, känns riktigt bra. arbetskamraterna ser inte ens förvånade ut längre när jag släntrar in vid 7. har med mig min tråkiga matlåda idag, har en massa ärenden på stan idag inför torsdag, tänkte försöka hinna dom på lunchen så att gå ut och äta är inte ett alternativ tyvärr, får bli köttbullar och makaroner :S



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0