jag vill också vara cool



sprang på a och m på spinningen. fan jag vill också våga vara häftig som m är hela tiden. nu hade hon gått tillbaka till svart kortklippt hår med tuppkam, så brutalt läckert! kanske börjar våga lite mer nu när jag har kortare, men tuppkam med rakad sida och lång hår på andra sidan, det kommer jag nog chicka ur på :( tror inte jag är cool nog att bära upp det, haha. typ denhär, fast med långt hår i nacken, alltså typ 30 cm, inte hockeyfrippa. vi får väl se vad det blir av mina coola frisyrplaner. i vilket fall måste min lugg få växa ut. dumma lugg. var riktigt kul att träffa dom igen också, var säkert över ett år sen jag träffade a senast. tråkigt värre. men nu blir det säkert fler gånger i framtiden hoppas jag.



har gonat ner mig i soffan nu med datorn, myspyjamasen och en skål med frusna björnbär. perfekta kvällsmålet. funderar på att förflytta mig mot sovrummet, men just nu är jag alldeles för trött i benen..



vill att min nelly-beställning ska komma nu nu nu!

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Cat

nej jag tycker inte du ska våga göra tuppkam!!!!

2009-02-04 @ 10:36:02
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0