kärringvibrato



är mariah carey-weekend på Vh1. underbar idé om det nu hade varit så att  n å n  hade kunnat sjunga som hon. skippade spinningen, ny tag till veckan istället. struttar istället runt med hårinpackning och försöker skråla med i tonerna till without you, går mindre bra. inte ens med mitt bästa vibrato kommer jag ens i närheten av hennes toner. fast det är väl inte det som är meningen, hade så vart fallet skulle jag nog inte suttit i en lägenhet i luleå, utan istället i en condo i beverly hills eller nåt annat flott.



ska göra slag i saken och ta itu med garderoben tänkte jag. varenda ett av mina klädesplagg är i dagsläget ett enda skrynkel. alternativen är en större garderob, eller att jag faktiskt organiserar till den. och eftersom det första inte är ett alternativ måste jag ju gå på det senare, organisera. det ska ju jag tydligen vara bra på, jungfru som man är. skulle behöva nån bra lösning för mina skor också. *suck* det kommer väl med tiden..



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0