love letters from the past



hittade en massa gamla kärleksbrev. är så roligt att läsa sånt. är galet hur mycket man glömmer efter några år. och galet hur himla bra man känner sig efter man läst dom. nästintill man blir lite kaxig. tills jag inser att det ändå var 7 år sen ändå, mycket har nog förändrats. men förhoppningsvis har man inte tappat alla bra kvalitéer man hade då.

jag uppmuntrat kärleksbrev. mail och sms i all ära, men är det inte mer roligt och smickrande med att få ett handskrivet brev? i ett litet kuvert? kanske med ett litet hjärta på? ja jag tycker det. gärna får det lukta lite go-parfym också. ligger mycket mer hjärta och omtanke bakom ett handskrivet brev, mer engagemang att sätta sig ner och skriva det. det är äkta. kan inte säga samma om mail och sms. fast sånt uppmuntras ju förstås också :)

även fast man inte har samma känslor för personen fortfarande (eller så har man det) så är det ändå en väldigt speciell känsla att läsa gamla brev.



så till alla-hjärtans-dag hoppas jag på mer handskrivna kärleksbrev åt folket. skriv ett brev till de du tycker om. varesig det är pojkvännen, sambon, mamma, make, syster eller morfar. alla tycker om att få kärleksbrev! jag har redan skrivit klart mina, 4 stycken söta handskrivna små brev. fast jag skickar nog bara tre av dom, det fjärde får kanske vänta till nästa år om personen finns kvar i mitt liv..



tidig morgon. mysig morgon. mitt finger delar nog inte den åsikten. det är synd om mig :(

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0