mångalen



ännu en otrolig måne idag. höll på snubbla och slå mig fördärvad på väg hem från spinningen för att jag stirrade på månen istället för på vart jag satte fötterna. grymt skönt spinnpass för övrigt. månen var alldeles stor och rund och man såg alla kratrar och gropar hur bra som helst. inte utan man blir lite mångalen som d på jobbet säger, hon påstår att hon inte kan sova eller sover dåligt när det är fullmåne. själv har jag ju då problem att hålla koll på fossingarna för att jag fokuserar på lite fel saker. som vanligt.




hitta nån udda gammal bild. nåja. ska sova nu, hm.. eller lägga mig och läsa iaf. hoppas på en bättre dag på jobbet imorrn.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0