måste bara



älskar fortfarande jem and the holograms. laddade ner säsong 1-3 igår, vill se nu!


har inte blivit tid att blogga nånting. stack med syster och bowlade efter jobbet. hilarius! uppenbart att vp:n i höstas var en one hit wonder. gissa vem som hej-och-hå skulle hiva iväg klotet och slänger det bakåt istället. inte helt otippat jag. till mitt försvar måste jag få säga att vi bowlat i nästan en timme och var trötta i dom små armarna. blev inte mycket mer efter det, smet och förlustade mig på make up store och sen svulla vi på max. blev ingen träning med andra ord. får ta igen det imorrn innan j kommer för en comedy evening på malmen. har saknat han som fan, kommer bli hur bra som helst! jeff dunhamn i sitt esse i 2008 års julspecial. grym kille han också!




*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0