nödvändigt ont



gick fort att diska igår. ser det ut som jag tycker om att diska? inte? förmodligen för att jag inte gör det. drar alltid ut på det så länge det går. givetvis sköljer jag ju saker och ting när jag är fardig, men själva disken går trögt. ibland har jag dagar då jag diskar det jag använt direkt, men det håller inte i sig så länge tyvärr. jag vet inte vem på lulebo man ska ge ett oanständigt förslag för att få en diskmaskin i lägenheten? ingegerd kanske? eller kanske funkar bättre med kenta.. och säg inte bänkdiskmaskin, för då skriker jag. finns inget fulare än ett sånt schabrak på diskbänken. då diskar jag hellre. a hade både diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare i sin lägenhet. fusk. tror kanske man måste byta hyresvärd för att få the good shit i lägenheten.

var förresten skittrevligt i lördags, vin, fnitter och svammel. filmen däremot tappa vi nog, den var dessutom otextad så då gick det ännu sämre att följa med. får se den igen då vi kirrat text.



just hemkommen, svepte på stan idag under lunchen och fick med mig en liten liten liten kånkenväska hem. men gissa besvikelsen när jag kommer hem och tar upp den och ser att en knapp är trasig. varför kollar jag inte sånt innan jag köper? nåja. blir en vända imorrn igen, måste ändå köpa nå läckert underställ imorrn. inte sugen alls. ungefär lika sexigt med underställ som med farfars kalsonger.



träning nu..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0