ny favorit



snubblade över en ny blogg jag gillar hårt. sex and the city. handlar inte om filmen eller serien utan skrivs av en skön brud, med ett skönt jobb och en skön smak vad gäller kläder och skor. gillade mest att hon har leopardskorna jag kollat på hur länge som helst, det gjorde att hon gick direkt upp på min topplista.



väntar på att fadern ska hämta mig, ska hem och kirra brädan och andra stuffs som är kvar på björx, handla lite och försöka börja packa ihop mina pinaler. klockan kan inte bli 20.03 på torsdag nog fort. jag behöver bort från denhär staden! fy fan. jävla skitdag idag. allt har gått utför sen fredags. är arg och bitter och jävlig numera. mitt nya trademark. tragiskt. ska bli som eremiten i skrotnisse. då slipper man nånsin bli besviken igen.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0