ompyssling



har varit på björx och blivit utfodrad och ompyssld av mor och far. visserligen försökte dom ta ihjäl mig med nån slags spikmatta som dom påstår ska vara bra för en. har hört massor om den, men jag fick bara ont :( ska ge den ett nytt försök, men inte just nu bara. har plockat moderns ögonbryn och skrattat åt pappas veka kaffe som inte hade kunnat försvara sig i en krogfight. men han försökte ju iaf och det är väl det som räknas :)



har porrsurfat efter skor nu hur länge som helst, och tror du inte när jag äntligen trodde jag hade dammsugit nätet på skor så hitta jag två par till. god dammit! ska prata med p imorrn, hittade ett par byxor åt henne i samma veva. men känner eg att jag borde dra iväg beställningen nu så att inte storlekarna tar slut. men vad gör man inte för en kollega :)



nu var ju iofs dessa jeans till mig, men ändå. men brukar inte kunna bära cheap monday. men jag tycker dom är såååå läckra. fan.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0