ost, film, vin och tjatter



ska till a ikväll och spana in hennes lägenhet, har ju sett lite, men ska bli trevligt att få se resten. har varit och shoppat lite proviant till ikväll. tog min morgonpromenad och svängde förbi systemet, sun tan och affären. känner mig verkligen blek nu. skulle nog behöva en sista-minuten. fast det känns nog bättre efter min långweekend nästa vecka. blev rosévin på systemet, tänkte rödvin, men jag tappar ju alltid kontrollen då. rödvin i kombination med den tiden i månaden det är hade kunnat bli rent ut sagt livsfarlig.. fast det beror väl på vem man frågar :P
tänkte dra mig på spin60 nu vid 15. har dock fortfarande huvudvärk, har knaprat asprin men ingen skillnad än. fast man kanske ska låta den hinna komma ner i magen först? fan att man ska vara så otålig hela tiden. men jag måste fan skärpa mig med träningen. nu har jag en plan. en djävulsk plan. och den ska gå i lås. nu du!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0