otålig som jag är



givetvis vägrade jag acceptera att mitt paket inte kommer förrän fredag, och mycket riktigt. i morse kl 8.45 (typ) kom mitt paket till OKQ8 borta i rondellen. skam den som ger sig med andra ord, trotsade storm och utmanade snödrivor. men fick mitt paket till sist. skönheterna nedan ingår nu i min samling. surprise.
samtliga kommer från nelly. klänningen var i minsta laget, får typ oexisterande bröst i den. på gränsen till en pojke. men vet inte om storleken större kommer bli för bred över höfter, mage osv... ska testa lite till innan jag bestämmer mig. p's jeans kom också, ska överraska henne på jobbet imorrn med dom. är inte helt överens med skorna än, lite knepiga modeller egentligen, men dom är grymt snygga för det. är my nöjd :P



tänkte baka till imorrn, men hade ingen som helst energi efter trippen till affären. vädret sög musten ur mig. jag klagar inte, snö är trevligt. men när man har motvind oavsett vart man ska och det snöar underifrån samt att det är nån som lägger isfläckar precis vart jag än går då blir det lite tröttsamt. TGIF imorrn, wiii!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0