översova



jag har översovit mig. vaknade vid 5 i morse av att en gammal barndomskompis ringde, han är helt hopplös. vet fortfarande inte varför han ringer mig, men varje gång han gör det är det kl 4 eller 5 på lördagsmornarna. minns knappt när jag träffade han senast. ignorerade det samtalet i vilket fall. vaknade igen kl 7 av att jag fick tidningen. varför får jag tidningen? funderade inte mer över det, hade ställt klockan på 8 så jag somnade om. snoozade till 9, sen är det svart. hade en sååå skön dröm att jag inte kunde gå upp bara. drömmar är nice. synd dom inte är på riktigt.



fastnade i my boys när jag väl tog mig upp. har suttit i en och en halv timme nu och kollat. jag som skulle ut och gå. men ser att det är -19 ute. galet. men behöver luften, får så jävla ont i huvudet av att sova för länge. har jag blivit en såndär person som bara behöver 5 timmar sömn per natt på gamla dar? illa, jag som älskar min säng..



ut i kyla nu..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0