priiiiima ögon



funderar om det är värt att testa en primer på ögonlocken. tycker det sällan spelar nån roll för mig vilken kvalitet det är på ögonskuggorna, har en tendens att bli streck ändå efter långa dagar. speciellt ibland då det går hetare till än annars. too faced har en som jag funderar på att prova. älskar ju deras lip injection, kanske värt att testa denna också? har läst endel bra saker om den. definitivt smartare förpackning än urban decays iaf, där blir ju tydligen hälften kvar i den läckra flaskan. snygg design i all ära, men man vill ju kuna använda produkten man köpt fullt ut.



ja det är inte lätt att vara tjej. ska springa iväg och möta a-m nu på olssons. tar med mig träningskläder så får vi se om jag får dåligt samvete nog efter semlan så jag far och tränar ändå..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0