så lite gör så mycket



padre har precis släppt av mig. har kommit hem med diverse nödvändigt och onödvändiga saker som jag hitta hemma. fick lite godis av pappa och blev genast på bättre humör än jag varit hela dagen. han köper alltid mina favoritgodisar när han vet jag ska komma hem. jag vet nog pappa, mamma har skvallrat ;)



som grädde på moset när jag kommer hem hittar jag skönheterna nedan. alla från gina tricot. gissa vem som smiter på stan imorrn på lunchen igen? måste ändå på aurora och köpa mig lite tidningar, hitta inte ett jota spännande på coop på örnäset. träffa en gammal arbetskamrat från back in the days när coop storheden var obs! stormarknad. det var tider det :P


så nu är min surdag över. ska packa, sjunga falskt, dansa lite, trippa runt i mina fina skor, driva grannarna till vansinne och duscha tills allt varmvatten tar slut. för det är linda värd.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0