sick and tired



är sjukt trött. går inte ihop. var inte det nyss. har rensat upp iaf, började pilla i garderoben, skulle behöva fixa där också, men jag har inte orken. kommer ta flera timmar. har alldeles för mycket att göra i helgen ändå utan genomgång av garderoben :( tror dessutom det är söndagsmiddag på söndag? mamma? pappa? har för mig det.. men hade ju tänkt köra en 3 timmars-spinning. nåja det löser sig.




på väg mot träningen tidigare idag.



gick och handlade efter träningen, skulle egentligen bara köpa ingredienser till chocolate-cheescaken till imorrn, men fick cravings efter blodpudding? hur nu det går ihop. när jag var liten åt jag rå blodpudding, är det disgusting? förmodligen. testade dock inte nu om jag fortfarande gillade rå blodpuddng. me gott var det :P

fick med mig elle hem från affären.

ska lägga mig och bläddra och drömma om obegränsade resurser så man kan köpa alla fina saker jag får ett ha-begär efter. nåja, får hoppas jag somnar ganska tidigt (vilket inte lär bli några som helst problem) då jag ska upp tidigt imorrn med..



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0