soffmys



vi fick en ny soffa i lunchrummet för ett tag sen och då tyckte jag givetvis att vi skulle mysa in den ordentligt. och åkte därmed på att arrangera allt också. så ikväll smäller det. dock muttrade chefen i morse om att hon glömt sitt vin hemma och "annars hade jag ju lika kunnat sitta hemma ikväll" så jag pep på systemet på lunchen och fixa lite rötjut åt några av oss. vilket osökt kommer leda till att jag kommer bli knäpp ikväll. nåja, det är ju spännande det med. blir knytkalas med mat, efterrätt, snacks, dricka och vin då för oss som väljer det. a-s kommer också så det ska bli jättekul :)



har ett av mina nyförvärv idag, dom svarta skorna från nelly. men dom är lite knepiga, går ju inte ha strumpor i dom då det är öppen tå (hatar nylonstrumpor som syns när man har öppen tå, inte snyggt). så jag vet inte hur jag ska lösa det för då dom är i syntet så andas dom dåligt och jag far runt i dom :( dumma. fast jag gillar dom ändå iofs.



kanske stan snabbt efter jobbet, gick på åhlens i samband med systemet och köpte ett nytt läppglans. men jag kom på sen att jag inte gillar nyansen. ska nog gå och köpa ett till. hihi. slut rast nu.. jobba jobba!!

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni får ha det så trevligt själv ligger jag hemma i magsjuka =(

2009-02-18 @ 18:46:58
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0