spöklikt



har ju tv400 som en av mina valbala kanaler på comhem. av nån anledning lyckas jag alltid pejla in antingen medium eller ghost whisperer när jag väl räkar slå på kanalen. vilket jag iofs inte klagar på, gillar dom. det är nånting med mig och övernatuliga serier. är ju totalt fast för supernatural, och ja, medium är ju också ett favoritprogram, gillar patricia arquette. men speciellt gillar jag rysare och thrillers som som snarare låter en ana att det är nån där, men som man aldrig får se. hellre dom än nån kass film med ett töntigt monster och massa blod :P fast fredagen den 13 är ju kult iofs. ser fram emot fredag då nya filmen har premiär, hihi. h16-17ar för mig jag läste att den ska vara nån slags remake av 1:an-3:an av de tidigare filmerna. man får se jason som barn och med och utan mask. personligen tror jag filmen på båten är min favorit, nr 8 i raden är det va? 16-17 år sen jag såg min första jason-film. också undrar folk varför man är skadad?



ovettigt inlägg. tur jag inte skriver allt som faller mig in. jag är såååå mycket mer ologisk när jag sitter och funderar för mig själv. det jag skulle komma fram till var egentligen att jag lyckades pejla in medium idag igen mellan packning, kläder, dusch, björnbär och cola.. men men.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0