stockholm



eftersom mina skor inte kom i tid till stockholm fick jag ju trösta mig med nya kläder istället. hitta en söt skön blå top på Gina plus ett par schyssta ljusgrå byxor. fick bli dagens på huvudkontoret. det i kombination med hår lockigt av flätorna natten innan och det flätade jeansbältet gav kombinationen nedan. dagen var i övrigt bra, kommer bli väldigt intressant dehär. har som först nu hunnit smälta det, har varit så mycket hela helgen och nu i början på veckan. galet.



träning nu. blodigt allvar! bokat biljetterna till åre nu också. wiiiii sis nu kommer jag! och ni andra kan se upp i barnbackarna! :P

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Cat

I like you're tröja... var på stan idag. vågade inte ens titta genom skylltfönstrena... faaaaarligt när man inte har dineros :( MISS YOU

2009-02-04 @ 17:08:30
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0