temperament



kom just hem från en sen morgonpromenad. promenerade förbi systemet och inhandlade 3 flaskor rödvin till ikväll. m-l tipsade ju om dedära ekologiska rödvinet. jag och j tog ju det i onsdags och det var riktigt gott, upptäckte nu när jag kom hem att det finns i box också! förbannat! nu var det ju iofs inte 3 flaskor av samma vin jag kom hem med, men ändå :) och sen gick jag på hm och naturkompaniet för att lämna tillbaka några saker. jag valde paljettklänningen från nelly istället för den från hm. dyrare, men så mycket snyggare var den från nelly.



jag är allt bra lustig. jag har ju ett jävla temperament, och det är väl en sak. men när jag kommer på mig själv med att bli förbannad på att det blåser (blåser storm här i luleå idag) då blir till och med jag lite rädd för mig själv. kände där ute att jag bara ville ställa mig och skrika och stampa i marken. typiskt 3-åringsbeteende. måste jobba på mitt temperament.



ska ställa mig och baka cheesecaken nu så fort jag fått i mig lite frukost. den lilla tjockisen i mig gör att det vattnas i munnen bara jag tänker på cheesecaken, illa? ja. men ack så gott :P



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0