vilken kille


en gammal klasskompis till mig drog igång med ett grymt initativ för ett tag sen. min framtida fru. i bloggen skrev han om allt möjligt, fullständigt hilarious. sne vart han less, och tur var väl det, för då kom spinnoffen på frujakten. 40 dagar. nån slags remake av josh hartnetts 40 days and 40 nights i videobloggs-format. han är inte lika snygg som josh, men på god väg :) en underhållare är vad han är, han är som en kombination av robert gustavsson och jim carey, med en touch av norrländsk charm. jag nöter bloggen hans, varje dag. dagens highlight lixom. så check it out! inser ni vilka sjuka roliga timmen, rastunderhållning och diverse projekt vi har haft under åren i skolan. haha, det var bättre förr :P



blev att träna efter fikat ändå, efter en sväng på smedjan. förbaskade a-m lurade mig (eller okej, jag sa ju inte nej heller) till lindex. givetvis hitta jag ju nåt som jag "behöver". en rutig skjorta är ju ett måste till kängorna i åre, tydligen får jag inte ha paljettklänning nere på byn. skandal. men man tar väl seden dit man kommer. ska diska och göra matlådor nu. blä!!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0