back in the game



sort of ialla fall.. låter som en kråka, hostar som en rökare och snorar som en 3-åring, men annars är det på topp :) första dagen på jobbet efter min näradöden-upplevelse. dvs 39 graders feber. min kroppstemperatur ligger ju i normala fall på ca 36,5 C, så när jag närmar mig 39 C då kan man börja skissa på dödsruna och göra första utkastet till testamentet:

"kära familj, allt av värde och vikt får min lilla syster, förutom min björn axen volumaster som jag pappa ska ha samt modern som får mina pilotbrillor och mina lårhöga skinnstövlar. om jag är söt när jag kastar in handduken får ni ha en öppen kista, annars vill jag bli kremerad och begravd vid tallen i stugan där jag brukade begrava drunknade ekorrar, alternativt baki storstenen på baksidan (tror jag begravt en korre där också)"

nåja, som tur är så får jag behålla min volumaster ett tag till, stackars pappa får gå med platt hår några år till ändå. har under min sjukdomstid snöat in på ännu en serie, the hills. OH MY GOD! det är ju hunkar åt höger och vänster, snacka om att man valt fel land att leva i. förstår inte hur tjejerna inte kan vara vindögda.



ska återgå till hunkarna innan karln med stort k kommer och hämtar mig :) äntligen nån med förbarmande över en stackars sjukling, inte fan klarar jag handla och bära hem allt själv inte! vilken vardagshjälte!!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0