bär är bra



okej, då det nu är dags att ändra onyttiga vanor och liknande så kan jag bara säga att receptet stavas björnbär. björnbär äter jag så länge jag har några i lägeheten. med fördel knaprar jag på dom när dom är frusta. svalkande och mumsigt :) det är för övrigt de enda bär som är goda när man köper dom frusta. jordgubbar är päckligt när dom kommer från frysdisken och hallon är godast när man plockar dom direkt från busken. samma går för blåbär.

men björnbär. dom kan jag äta i mängder ur frysdisken. funkar bra till allt förresten. i drinkar. på pannkakor. till glass. som dom är. eller bara i ett glas juice eller vatten för att göra det extra läskande. dom är dessutom bra mycket bättre att äta än torkad frukt och liknande, eftersom torkad frukt knappt har nå vätska i sig så skjuter kalorierna i höjden istället. björnbär ligger på botten = nyttigt snacks med andra ord! o gött :)



nu ska jag gotta ner mig i soffan med mina björnbär - direkt från frysen.

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: sophie

jaa, oftast är det billiga skönast. Dessutom kan man köpa tre jeans ist för ett par :D

2009-01-03 @ 00:38:36
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0