bojkotta radio emellanåt




lyssnar alltid på the voice på jobbet. men idag fick jag ett såntdär infall. kom på att jag ska lyssna på en gammal vän. han är så fruktansvärt duktig! världens gulligaste, omtänksammaste och finaste kille, plus att han spelar gitarr och sjunger som en gud, sånt gör mig svag. karlar som spelar instrument i allmänhet gör mig svag. kanske inte dom som lirar blockflöjt.. men gitarr, piano, trummor, bas, det är häftigt. män med skills imponerar på mig helt enkelt. hybo productions heter bandet. man kan lyssna på några av deras låtar här, men tyvärr finns inte min favoritlåt mer där :( madelene. men den finns att ladda ner på deras hemsida. aint got me är en annan favorit. vet inte hur jag ska kunna beskriva musiken annat än att jag älskar den.



tänkte skrälla med träning idag igen, ett kort spinningpass innan jag och j planerar en öl eller två på invit. möte nu!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0