brangelina




för några år sen var angelina jolie awesome, jag gillade hennes filmer, hon är våldsamt vacker och ändå ingen bimbo eller pushover, hon känns lite farlig. en femme fatale. jag gillade henne för att hon var himla udda. men efter hela mr and mrs smith och brad pitt och jennifer aniston skilde sig så gillar jag henne mindre och mindre. jag ä l s k a d e brad och jennifer tillsammans, jag tyckte dom var det perfekta paret. jag trodde på dom. sen kom angelina och sabbade allt.

ja det var väl inte enbart hennes fel, it takes two to tango, men för mig känns det ändå som om hon sabbade det. och sen att springa iväg och skaffa vad? 6-7 kids med brad? som att spotta jennifer i ansiktet för att dom inte fick några barn fast dom försökte. jag gillar det inte.

hon är fortfarande gourgeous, snygg som få. älskar hennes ansikte, hon har kanske det vackraste leendet nånsing. gillar inte hennes armar dock. ser ut som hon skulle kunna ha anorexia. gillade hennes kropp bättre i tomb raider. jag hade velat vara lara croft. lite pang pang och vara snygg och bad ass samtidigt. med lite tur dör jag och återföds som 2200-talets lara croft. kanske.



men allvarligt tjejer? visst börjar brad se lite gammal ut nu va? han är väl 43-44 nåt nu. ser inte ut som han gjorde förr.. eller är han kanske bara hetare än nånsin? god dammit!!

*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0