förbajjat



känner att jag måste bättra på mitt konstanta svärande, därav barnversionen av förbannat = förbajjat. för det får man säga va? sitter och desperat uppdaterar mitt stackars paket. det går inte snabbt. hittade min gamla beställning därifrån och insåg att dehär kommer gå åt helvete.

kom just ihår att drummlarna skickade fel det förra gången. och med min vanliga tur med allt lär det ju hända igen. sabla typiskt när jag vill vara fin nu nu nu!



grr.. ska gå och blåsa håret och sura resten av kvällen.. förbajjat!! fika och power yoga med a imorrn iaf. känns redan lite bättre. har målat naglarna i en glad neon-poppig-färg också, hur kan man sura då?

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0