freakin' awesome



mina nya skor var kanske hur perfekta som helst!! dom bruna stövlarna var liiiite stora, men det skiter jag i, dom är alldeles för vackra för att skicka tillbaka, vet inte om jag får en mindre storlek över vristen ändå då dom inte har nån dragkedja på insidan.

sprang direkt efter spinningen och hämtade dom, dumma tanten på aurora var otrevlig. men det förstörde inte mitt braiga skohumör för det :)

dock är jag tokknäckt just nu, var ju en galet lång dag igår i sthlm och sen spinning med lukt-gubben framför mig som grädde på moset. appropå igår var planet 1,5 timmar försenade, ganska tröttsamt.



har ingen ork att sticka med h och hennes polare och spela gituarr heroes, hur otroligt det än låter. ska göra en gigantisk tillbringare med milkshake och strutta runt i alla mina nya skor ikväll istället. wiiiii!



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

Stövlarna var riktigt snygga. Det ska bli kul att få se dem live till veckan=) ha en trevlig helg.

2009-01-30 @ 19:10:03
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0