ikea - i want you



börjar mer och mer känna ett behov av en tripp till ikea nu. plumsa runt där och pillra på allt. såg massor med nya saker som jag tror jag säkert kan klämma in i lägenheten :P ska övertala nån bilägare att ha lite förbarmande över mig och följa med till happis. lite tråkigt med massproducerade varor bara. inte direkt så att hemmet känns eget och originellt. eller det beror väl på hur, vad och vart man använder sakerna. men till exempel tavlorna och affisherna. man kan ju se samma motiv i säkert ett dussin av sina bekantas lägenheter och hus. men dom ÄR ju så fina! jag gillar deras svartvita tavlor. eller jag gillar svartvita tavlor i allmänhet. stilrent. inte mycke knussel och dom passar i princip till vilken slags inredning man än har. tänk om man hade haft talang för att fotografera själv. göra egna bilder. ja göra, inte ta bilder. bilder gör man. dom som kan dvs...



jag vet en som kan, flera till och med. men den jag tänkte på har frågat om att få fota mig. smickrande. men tänk om jag blir besviken? eller om fotografen blir det? tänker då inte jag och min lilla rumpa riskera.. ett som är säkert. vet man inte om bristerna kanske dom inte syns lika tydlig? right?

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: cat

jag kan ju öva fota =) men du. vi ska till happis på fre/lör.... call me

2009-01-07 @ 09:30:53
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0