jag har världens roligaste pappa



skrev precis ett mail till pappa för att tacka för en kalender jag fått av han. då får man detta tillbaka..

>>>bert-ove.johansson [email protected] 01/15/09 10:22

Varsågod lilla Linda !!

Det finns naturligtvis större kalendrar om du skulle behöva !!!

Mår bra har nyss varit ock klippt till mig! Vad kallt det blev om

huvudet !

Far ändå in i baljan!


>>> Linda M Johansson [email protected] 01/15/09 10:11

>tänkte bara skriva och tacka för den lilla svarta kalendern jag fick av

>dig tidigare, den är jättebra!! precis vad jag behövde!! :)

>puss och kram och nyp i stjärten!

är han inte för rolig? lilla söta pappa...  far ändå in i baljan, haha



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0