känner mig emlig



vet inte om det är ett påhittat ord eller om det finns, men jag känner mig emlig. emlig = ynklig, liten och det är väldigt synd om mig. har brutal träningsvärk. är ju skönt, men jobbigt när man knappt kan röra på sig..



var hos a-m igår och käkade frukt, mörk choklad och såg let's dance. var riktigt skönt att vara nyttig. jäkligt kul att svammla av sig också, var så länge sen vi träffades. vi är hopplösa på att komma till skott, haha. blir i vilket fall väldigt lugnt idag med eftersom jag är invalidos. har laddat hem walk hard: the dewey cox storey eller vad den nu heter. j tjata så om den, är ju nån slags parodi på walk the line och den ska ju vara himla rolig enligt han.. återstår att se :)



håller på att göra lite toast till frulle. toast, ost och dallassallad, mums!

*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0