kuddar, men inget täcke



hur ska dehär gå nu då. vi var och handlade och drog en repa på jysk. tänkte få mig nå fina kuddar och nå bra täcke. har skumma kuddar nu, har två bra men dom andra tre får jag nackspärr av. och gissa vilka kuddar jag alltid lycks sova på? nackspärrskuddarna givetvis. har köpt mig två stycken fina fluffiga monster nu. men kom inte till skott på mitt/mina nya täcken. kan inte bestämma mkig om jag ska ha ett helt stooort täcke, eller två vanliga? dagens i-landsproblem. jag vill ha ett mysigt fluffigt täcke nu. hrm.. som om jag behövre ytterligare en anledning att tillbringa mer tid i sängen än jag gör :P



inget vettigt blir gjort idag iaf, så mycket kan jag säga. såg save the last dance igår. lipade som ett djur. förstår inte hur det är möjligt. har ärvt morsans tårkanaler och dom är hopplösa. insåg även att jag har orealistiska krav på kärleken. hm. hur man nu kommer fram till det från en dansfilm som utspelar sig i gettot bland gansthas and hoes :)

*ta taa*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0