med livet som insats igen



nog är det att man ska fara som en skållad iller överallt. har stressat runt idag som vanligt. inte lika illa som vanligt, men tillräckligt. sen halkan ute gör ju inte under för saken den heller. är ju ganska otippat att jag inte brytit lårbenshalsen ännu..

träning direkt efter jobbet, sen handla och nu laga mat. försöker mig på j's recept, med vissa modifikationer från mig. hatar ju hålla mig till recept. borde känna lugnet nu när maten är i ugnen, men det är visst inte heller möjligt. ska gå och ta en kall dusch nu, kan behövas efter spinnpasset. var dendär urgulliga killen som höll passet igen. han är ju olovlig (typ 12 år gammal) men jag blir ändå helt virrig när han ska leda passen, haha.. inte så att man har det lätt inte.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0