mera kladd


har fått mitt kladd från oriflame idag, alltid roligt med presenter. även fast jag betalade dom själv och visst vad det var så är det ju lite spännande :) är det inte? samma med att hämta paket på posten. man vet ju vad det är (oftast) ändå är man lika lycklig och nyfiken. eller jag ialla fall.

nåja, har varit och kladdat med ögoncremen och hudcremen nu. kan ju inte säga nåt om kvaliten annat än att dom luktar lite trevligt :P



ser guldbagge-galan nu. gillar johan glans. har är förbaskat rolig! poppisar nu kanske? går rykten om att jag får besök av nån som har med sig poppisar med smörsmak. går dåligt för mitt nya hälsosamma liv. men popcorn är ju nyttigt? eller?

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0